Korte update tussendoor - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Iris Sipman - WaarBenJij.nu Korte update tussendoor - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Iris Sipman - WaarBenJij.nu

Korte update tussendoor

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 April 2015 | Maleisië, Marang

Verder gaat het heel goed hier. Pap en mam zijn afgelopen zondag een dagje langs gekomen en zijn nu zelf aan het reizen door Maleisie. Stage gaat overdag (Amphidromus) goed, maar de krabben zijn 's avonds nog wel een probleempje. Ik probeer nu Ocypode-krabben te vangen met een schepnet, zodat ik kan noteren van de 'handedness' en het geslacht is. Ik markeer de krabben met een druppeltje nagellak zodat ik de volgende keer weet dat ik deze krab al een keer eerder heb gevangen. Helaas is het vangen van krabben niet gemakkelijk. Ze zijn snel, heel snel. En eng, een beetje eng.

Internet is dus wel een probleem. Whatsappen gaat goed, maar mailen/bloggen/etc lukt niet. Eens in de zo veel tijd ga ik naar het vaste land waar een goede wifi verbinding is en dan probeer ik alle mailtje weer weg te werken en een blog te schrijven :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 2838

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 04 Mei 2015

Stage in Maleisië

Landen bezocht: