Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Iris Sipman - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Iris Sipman - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Iris

11 Februari 2015 | Maleisië, Marang

Lieve allemaal,

Na een lange vliegreis, die eigenlijk best wel meeviel doordat ik lekker geslapen heb en er veel entertainment was, ben ik veilig bij mij hotel aangekomen! Een mannetje (van weinig woorden) stond me op te wachten bij het vliegveld en bracht me naar Marang. Toen ik m'n bagage eindelijk naar boven had weten te slepen (rugzak in een baal = 23 kilo!), ben ik na een warme douche als een blok in slaap gevallen (22.30 lokale tijd). Maar ja... tijdverschil is een bitch, dus natuurlijk werd ik midden in de nacht wakker en was ik ook echt klaar wakker. Heb een uurtje gelezen en toen toch maar weer geprobeerd in slaap te vallen. Pas tegen de ochtend lukte dat me weer, en toen kon ik er 's ochtends natuurlijk weer niet uitkomen (lokale tijd 08:30, NL tijd: 01:30)..

Anyway, spullen ingepakt, koude douche, en mn rugzakken naar beneden gebracht. Spulletjes kon ik gelukkig bij de receptie achterlaten terwijl ik op zoek ging naar geld, simkaart en ontbijt in Marang.
Het weer is hier overigens heerlijk. Ik had niet echt verwacht dat de zon zou schijnen, maar hij schijnt volop, en het is echt wel 'een paar graadjes' warmer dan in NL!
Geld was snel gevonden en een ontbijt/brunch ook. Een lieve mevrouw van een eetkraampje bracht me 'een verassingsmenu', want ook zij kon bijna geen Engels.. haha. Ei, rijst en een prutje, en het smaakte heerlijk. Ondanks dat het voor mij een klein beetje te pittig was.. Ik ben ook echt een watje als het daarom gaat.
Ik heb inmiddels ook een Maleisische Simkaart gefixt en wat fruit voor vanmiddag. Op mijn weg terug richting het hotel kwam ik nog een uitzichttoren waar ik bovenin nog even heerlijk m'n boek heb gelezen.
Nu dus terug in de lobby van het hotel, waar ik wifi heb en tijd om even een blog te typen en het thuisfront te laten weten dat ik veilig ben.

Nu maar eens een boottochtje regelen naar Pulau Kapas!

Tot de volgende blog! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 2828

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 04 Mei 2015

Stage in Maleisië

Landen bezocht: